Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

26 decembrie 2011

Un pack cu jocuri GOG

Pentru că tot a venit Crăciunul și am primit cadouri, fie că ni le-am dorit fie că nu, astăzi navigam pe internet și am văzut pe FileList un pack cu jocuri GOG (Good Old Games) și m-am decis să vi-l împărtășesc și vouă. Chiar acum am terminat de descărcat trei jocuri din pack, deoarece nu dispun de timpul necesar și de spațiul de stocare pentru a lua tot pack-ul, am decis să iau doar trei jocuri care arată cât de cât bine și de care mai auzisem.

Pack-ul este unul foarte complex, de aceea are și mărimea de 323GB. Conține jocuri care au fost lansate în anul 1985 și desigur și jocuri mai noi care au fost lansate în 2007. Aveți o varietate de jocuri clasice cu care mulți dintre noi am copilărit și ne amintim și acum de vremurile în care ne jucam aceste jocuri.

Eu am decis să îmi iau trei jocuri, după cum v-am mai spus, acestea fiind următoarele:

  • Evil Genius - un joc de care nu am mai auzit până acum și mi s-a părut interesant
  • Fahrenheit - am auzit de el dar nu l-am jucat niciodată
  • Sherlock Holmes Secret of the Silver Earring - am jucat acest joc când eram mai mic, dar nu am putut să-l termin
Cam acestea sunt jocurile pe care am decis să le instalez și să le joc, că tot mă plictisisem și numai aveam niciun joc interesant să mă joc. Mai jos aveți link-ul de unde puteți descărca pack-ul. Pentru a-l putea descărca, aveți nevoie de un cont pe FileList.



Sameera ChathurangaDespre noi

Încercăm să vă ținem la curent cu ultimele știri și informații despre jocuri și componente hardware, să realizăm materiale video precum Gameplay-uri și Traduceri cu ajutorul jocurilor și să creem articole precum comparații sau clasamente.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Pentru a comenta ca si anonim, selectati pur si simplu de la "Comenteaza ca" optiunea "Anonim".