Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13 decembrie 2011

Cele mai nebunești glitch-uri din TES: V Skyrim







După ce am fost fascinat de la primul moment când am început să joc acest joc minunat, reușind să mă surprindă cu optimizarea și grafica pe care acesta o avea, am fost și mai surprins să văd că The Elder Scrolls V Skyrim a primit titlul GOTY (Game of the Year), iar studioul care a creat acest joc, Bethesda a primit și el titlul de cel mai bun studio. Se pare că totul a mers foarte bine anul acesta pentru cei care au creat și seria Fallout, nu?

După multe lucruri descoperite în Skyrim și multe faze amuzante, am descoperit un filmuleț creat de un jucător foarte dornic să se joace și să descopere cele mai mici glitch-uri. Acesta se numește , creatorul interesantului filmuleț. Pentru a putea viziona mai multe filmulețe create de acesta, puteți să-i accesați profil de YouTube prin simplul click pe numele acestuia de mai sus.

Vă las mai jos cu filmulețul care merită să fie vizionat cap coadă! Nu uitați, va apărea și un review pentru Skyrim în următoarele zile!



Sameera ChathurangaDespre noi

Încercăm să vă ținem la curent cu ultimele știri și informații despre jocuri și componente hardware, să realizăm materiale video precum Gameplay-uri și Traduceri cu ajutorul jocurilor și să creem articole precum comparații sau clasamente.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Pentru a comenta ca si anonim, selectati pur si simplu de la "Comenteaza ca" optiunea "Anonim".