13 iunie 2011

REVIEW: Need For Speed Carbon

Need For Speed Carbon este un joc dezvoltat de EA Black Box si publicat de Electronic Arts, facand parte din seria Need For Speed, jocul continuand povestea precedentului joc, Most Wanted, dar de data aceasta, actiunea petrecandu-se in Palmont City, orasul din Most Wanted, nemai continuand povestea, iar jocul fiind dezvoltat pentru Microsoft Windows, Mac OS X, PlayStation3, XBOX360, Wii, PlayStation2, XBOX, GameCube, Game Boy Advance, Nintendo DS, PlayStation Portable, fiind lansat pe data de 31 Octombrie 2006, detinand ambele metode de joc, Single-Player si Multi-Player­, fiind notat de ESRB cu E10+, iar de PEGI cu 12+.

Grafica jocului a fost cam lafel cu cea din Most Wanted, doar ca de data aceasta intreaga actiune se petrece seara, fata de Most Wanted, care avea actiunea plasata ziua in amiaza mare, dar actiunea din Carbon avea sa se petreaca intr-un mediu ilegal, noaptea, intrecandu-te cu adversarii, luptandu-te pentru teritoriile din Palmont City, si nu in ultimul rand, scapand de politistii care te vor urmarii in urma curselor ilegale pe care tu le vei face.

Povestea jocului a fost foarte interesanta, reusind sa te tina mereu in supsands, trebuind sa cuceresti toate teritoriile din Palmont City, iar dupa ce le-ai cucerit, sa te intreci cu fiecare sef al teritoriului respectiv, iar la ultimul teritoriu, v-a tebui sa-i infrunti pe toti, si pe seful supreme al Palmont City-ului, pe nume Darius, iar dupa ce tu vei castiga cursa cu acesta, orasul Palmont City iti va ramane la dispozitia ta, tu fiind seful acestuia.

Gameplay-ul jocului a fost foarte interesant, conrolul masinilor fiind foarte realistic si bine pus la punct, drift-urile fiind foarte frumoase si realistice, dandu-ti impresia ca te afli in Fast and Furious: Tokio Drift, drift-urile petrecandu-se pe munte, la fel ca majoritatea drifturilor din Fast and Furious: Tokio Drift.

Efectele sonore ale jocului au fost putin mai dezvoltate fata de jocul precedent, sunetul motoarelor masinilor fiind mai bine realizate fata de celelalte sunete din jocul anterior, dandu-ti impresia ca te afli langa masina respectiva.

Tuning-ul masinilor a mai evoluat, acum, fiind disponibila optiunea Autosculpt, care, cu ajutorul acesteia, putand sa modifici orice parte a masinii, barile, jentile, tevile de esapament si toate celelalte elemente ale masinii putand sa le modifici dupa bunul tau plac, iar mai nou, la masinile muscle, a fost introdusa o noua optiune numita Choptop, cu care puteai sa micsorezi inaltimea acoperisului, facand masina mult mai mica, si mult mai realistica.

In concluzie, echipa noastra ii acorda nota 9 jocului, fiind un joc foarte bun, dar caruia, i-au lipsit anumite elemente, precum ciclul zi-noapte, si cursele drag.

Nota: 9/10

Scris de: Isar Catalin| 12.06.2011