15 aprilie 2011

REVIEW: Test Drive Unlimited 2

Test Drive Unlimited 2 este un joc dezvoltat de Eden Games si publicat de Atari in luna Februarie, pe 8 Februarie mai précis, in anul 2011. Test Drive Unlimited 2, avand sa fie continuarea primului joc din seria TDU, cu o noua grafica imbunatatita, un gameplay nou, multe masini, si 2 insule de explorat, de-a lungul si de-a latul. Jocul a fost creat pentru PC, XBOX360 si PS3, cele trei platform de baza.

Imediat cum intram in TDU2, observam ca meniul este schimbat radical, fata de primul, fiind mult mai stilizat si mai frumos fata de cel anterior. Cum incepem sa jucam, jocul ne pune sa ne alegem un caracter, din cele facute de ei, fiind un minus, deoarece nu ai posibilitatea sa-ti creezi propriul tau caracter, lucru care ar fi facut mai palpitant si mai interesant jocul, dar, ne adaptam jocului, avand in vedere ca si in TDU1, a fost lafel.

Jocul, te pune in pielea unui valet, care adoarme intr-un Ferrari, dar, proprietara masini trezindu-l, si spunandu-i sa o duca la o locatie stabilita de ea, unde, v-a trebui sa conduci foarte repede, pentru ca acea cursa va fi cronometrata. De acolo, vei incepe sa-ti iei permise pentru fiecare clasa in parte de masini, dezvoltatorii jocului reusind sa adauge si maisni off-road, care, dupa parerea mea, reusind sa faca jocul si mai fascinant, fata de Test Drive Unlimited 1.

In joc vei avea la dispozitie o sumedenie de masini, printre ele enumerandu-se si supercar-uri, si noul Mercedes SLS, proaspat aparut pe piata. Masinile au fost modelate chiar foarte bine, dand dovada de un profesionalism nemai intalnit in alte jocuri video cu masini, pana acum, dar, avand un minus foarte mare: controlul masinii fiind execrabil, fata de primul titlu din aceasta serie, reusind cu greu sa conduci masina pe o tastatura, dar, desigur, te vei adapta cu timpul, si nu prea o sa-ti mai faca probleme.

Grafica jocului a fost imbunatatita considerabil fata de prima versiune, devenind mult mai realistica si mult mai frumoasa si stilizata.

Efectele sonore fiind si ele imbunatatite considerabil fata de prima versiune, iar, sunetul masinilor fiind foarte bine realizate, neputand sa confuzi un Mercedes cu un Porsche, ca in alte jocuri.

Masinile, pot spune, ca au fost un numar mare de masini, dar lipsa marcii BMW, a decazut jocul foarte mult, deoarece nici in primul nu puteai avea un BMW gata pus in joc, de aceea, fiind nevoie sa download-ezi masini de pe diverite site-uri facute pentru modurile pentru TDU. M-a mai deranjat faptul ca la unele marci de masini, precum Volkswagen, au fost putine modele adaugate, 2 sau 3, in joc, aflandu-se multe supercar-uri, rapide, dar, alta este senzatia intr-o masina normal, si alta este senzatia intr-o masina care prinde 400+km/h imediat, neputand sa savurezi privelistile jocului.

Jocul ne mai pune la dispozitie niste privelisti extraordinare, paduri, munti, campii, dealuri, si marea care, dupa parerea mea, aceste privelisti au reusit sa creasca foarte mult nota jocului.

Damage-ul masini, fiind foarte prost realizat, masina deformandu-se foarte putin, dar, o noutate pentru acest joc, a fost sistemul de murdarie a masinii. Cu cat mergeai mai mult pe pamant, cu atat se murdarea masina, fata de mersul pe asfalt.

Parerea mea, acest joc, isi merita locul in seria TDU, dar, are cateva minusuri adanci, reusind sa scada nota jocului, chiar foarte mult. Nota pe care i-o accord acestui joc, este nota 8.5.

Nota: 8.5/10

Scris de: Isar Catalin| 14.04.2011